اخبار برگزیده

آزمایشگاه های مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی رتبه دوم کشوری را از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری احراز کرد

در نهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در سال 1401 مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز آزمایشگاهی عضو شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری  های راهبردی عملکرد بیش از 590 مرکز آزمایشگاهی عضو در سال 1401 ارزیابی و نتایج آن اعلام شد . این ارزیابی بر اساس شاخص ‌های مشتری مداری، عملکرد آزمایشگاهی و درآمد‌زایی میباشد که از این طریق نقاط قوت و چالش های آزمایشگاهی بررسی و زمینه ای برای ارتقاء کمی وکیفی خدمات آزمایشگاهی مهیا می شود.
از بین 868 آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفته مرکزتحقیقات فرآوری موا معدنی ایران  رتبه دوم را در جمع 20 آزمایشگاه برتر به خود اختصاص داد.
لازم به ذکر است که پیش تر آزمایشگاه شیمی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در آزمونGeostats  استرالیا از بین 207 آزمایشگاه از کشور های مختلف  موفق شد در 97 درصد از موارد  رتبه عالی را کسب نماید.
این ارزیابی اطلاعات کافی در زمینه های آنالیز شیمیایی برای خانه های معدن فراهم می کند و از سوی دیگر آنالیز‌گران شیمیایی، وضعیت کیفی خود را ارزیابی می کنند و آزمایشگاه شیمی مرکز بر اساس ارزش های بنیادی و برنامه راهبردی خود متعهد به رعایت دقیق استاندارد های دقت ، صحت و کیفیت رایج ملی و بین المللی در ارتباط با خدمات تخصصی خود است .

نشانی :
کیلومتر9 اتوبان کرج قزوین-جنب کارخانه سوپا-انتهای بلوار کاوش-شهرک تحقیقاتی کاوش-مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران

کد پستی: 3365166534
تلفن: 32106000-۰۲۶
تلفن: ۷۶-۳۴۷۶۲۲۷۳-۰۲۶
نمابر: ۳۴۷۶۲۲۷۲-۰۲۶

جهت انجام خدمات تخصصی و آزمایشگاهی درخواست کتبی خود را به این آدرس ایمیل کنید
customer @ imprc.ir

شماره ارتباط با مشتری:219-213

شماره مسئول و مشاور بازرگانی:220