اخبار برگزیده

نشست هم اندیشی مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط ‌زیست فولاد مبارکه در محل مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

مرکز دارای قرار داد هایی با عناوین "پروژه شناسایی و اندازه گیری عوامل زیان آور فیزیکی و شیمیایی محیط کار " و "اندازه گیری و ارزیابی آلاینده های محیط زیستی "با مدیریت بهداشت حرفه ای، محیط زیست و ایمنی فولاد مبارکه می باشد.

مهندس مدرسی فر مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط ‌زیست فولاد مبارکه در این نشست خواستار افزایش همکاری های مرکز و فولاد مبارکه در زمینه انجام پروژه های پژوهشی و گسترش فعالیت ها و استفاده بیشتراز ظرفیت مرکز شد، ایشان همچنین بر توسعه همکاری با مرکز برای اندازه گیری کلیه عوامل زیان آور محیط کار و ارزیابی محیط زیستی در زیر مجموعه های فولاد مبارکه را مورد تاکید قرار داد. در این نشست موضوع های هوشمند سازی در اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار، پروژه های تحقیقاتی ارزیابی بیولوژیک کارگران ، پایش اجرام و مواد نسوز و بررسی امکان سنجی جایگزینی کروم شش ظرفیتی با سایر عناصر در فرآیند تولید فولاد تبادل نظر انجام شد.

دکتر پورکریمی سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در اين نشست ضمن ابراز تمایل بر ادامه همکاری در همه زمینه های ذکر شده با فولاد مبارکه، خاطر نشان کرد: این مرکز آمادگی انجام مطالعات پژوهشی برای پسماندها، سرباره ها و غبارهای فولاد مبارکه را در ادامه پروژه های موفق گذشته دارد و همچنان از ادامه همکاری با بخش های مختلف فولاد مبارکه استقبال می کند.

unnamed 1

نشانی :
کیلومتر9 اتوبان کرج قزوین-جنب کارخانه سوپا-انتهای بلوار کاوش-شهرک تحقیقاتی کاوش-مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران

کد پستی: 3365166534
تلفن: 32106000-۰۲۶
تلفن: ۷۶-۳۴۷۶۲۲۷۳-۰۲۶
نمابر: ۳۴۷۶۲۲۷۲-۰۲۶

جهت انجام خدمات تخصصی و آزمایشگاهی درخواست کتبی خود را به این آدرس ایمیل کنید
customer @ imprc.ir

شماره ارتباط با مشتری:219-213

شماره مسئول و مشاور بازرگانی:220