اخبار برگزیده

امضای  قرار دادها و تفاهم‌نامه های همکاری مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی در بخش معدن و صنایع معدنی

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران قرار دادها و تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های پژوهشی و خدماتی با چندین شرکت معدنی و گروه‌های فناورانه و دانش‌بنیان امروز (دوشنبه) امضا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، دکتر مرتضی هاشم پور سرپرست مرکز یاد شده این قرار دادها و تفاهم‌نامه ها را با نمایندگان شرکت های حاضر در این مرکز ، امضا کرد. یکی از قراردادهای امضا شده بین مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و «شرکت فولاد سنگان خراسان» که زیرمجموعه فولاد مبارکه در سنگان خواف ( خراسان رضوی ) است، به موضوع ارائه خدمات تخصصی و دانش‌بنیان و مشاوره در زمینه آزمایش‌ها، پرعیارسازی، عارضه‌یابی و ... اختصاص دارد. قرارداد مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با «شرکت مس جانجا» در استان سیستان و بلوچستان نیز درباره مطالعات فرآوری کانسنگ مس-طلا با روش لیچینگ و هیپ لیچینگ است.

تست فرآوری فروکروم با دستگاه سیلیکون واسطه سنگین سیار مرکز یکی از محورهای تفاهمنامه مرکز و «شرکت اکسین سپهران پایا» است که آموزش کارکنان این شرکت در زمینه‌های مختلف نیز در بندهای دیگر این تفاهم‌نامه دیده می‌شود. همچنین مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و «گروه کسب‌وکارهای نوین آن» (وابسته به هلدینگ زرین و شرکت بین‌المللی توسعه تجارت الکترونیک خاورمیانه) قراردادی امضا کردند که به موجب آن همکاری‌های مشترک در حوزه نوآوری و فناوری بویژه هوشمندسازی معادن و صنایع معدنی شکل می‌گیرد.

photo 2023 03 06 13 20 46

نشانی :
کیلومتر9 اتوبان کرج قزوین-جنب کارخانه سوپا-انتهای بلوار کاوش-شهرک تحقیقاتی کاوش-مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران

کد پستی: 3365166534
تلفن: 32106000-۰۲۶
تلفن: ۷۶-۳۴۷۶۲۲۷۳-۰۲۶
نمابر: ۳۴۷۶۲۲۷۲-۰۲۶

جهت انجام خدمات تخصصی و آزمایشگاهی درخواست کتبی خود را به این آدرس ایمیل کنید
customer @ imprc.ir

شماره ارتباط با مشتری:219-213

شماره مسئول و مشاور بازرگانی:220