برگذاری جلسه موانع، چالشها و مشکلات بخش فروش و ارتباط با مشتریان و ارائه راهکارهای لازم برای سال 1402
موارد بررسی شده و در دستور کار شامل:
1-تهیه گزارش تفکیکی از کارکرد و فروش بخش ها جهت تصمیم گیری حوزه مدیریت.
2-بررسی چالش های مشتریان در نحوه ارتباط با بخش های مرکز.
3-ایجاد ساز و کاری جهت هماهنگی بیشتر بخش ها با واحد فروش در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان.
4-بررسی موارد پراهمیت جهت تهیه لیست خدمات آزمایشگاهی (پرایس لیست).
5-بررسی مواردی در خصوص چابک شدن ساز و کار نظرسنجی از مشتریان جهت بهبود عملکرد مرکز.
6-برنامه ریزی جهت برگذاری جلسات با واحد IT در خصوص نرم افزار و راهکارهایی برای ارتباط بیشتر با مشتریان.
و همچنین پیشنهادهایی توسط مدیریت برنامه ریزی و توسعه و فناوری و همکاران واحد جهت تعامل بیشتر بین بخش فروش با سایر بخش های مرکز جهت هم افزایی در تسریع امور مرتبط با مشتریان (قراردادی و متفرقه) مطرح شد که انشالله با تایید مدیریت های محترم و هماهنگی با روسای بخش ها بطور مستمر اجرایی می گردد .