اخبار برگزیده

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی مطالعات فرآوری مس - طلا زاهدان را در مقیاس پایلوت در دست اجرا دارد

سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران اعلام کرد: مطالعات فرآوری در مقیاس آزمایشگاهی نمونه مس-طلا معدن لار زاهدان با موفقیت در این مرکز به انجام رسید و مطالعات مقیاس پایلوت آن نیز در حال انجام است.


به گزارش روابط عمومی مرکز یاد شده، دکتر مرتضی هاشم‌پور افزود: در این پروژه انجام مطالعات و آزمایش-های فرآوری مقیاس آزمایشگاهی و پایلوت توسط شرکت ایمن سازان (مشاور کارفرما و زیرمجموعه قرارگاه خاتم الانبیا) به مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران واگذار شد. پیش از این سرپرست مرکز یاد شده از انجام موفقت آمیز مطالعات فرآوری در مقیاس های آزمایشگاهی و پایلوت پلی متال مس، سرب و روی مهرجرد یزد خبر داده بود.
هاشم پور خاطرنشان ساخته بود، در آینده ای نزدیک مرکز تحقیقات می تواند با مراکز پژوهشی ، دانش بنیان و دانشگاهی مرتبط داخلی و خارجی همکاری مشترک داشته و حمایت لازم را از اینگونه مراکز به عمل آورد و در تعاملی دو سویه در ارتباط با ظرفیت ها ،نسخه ای منحصر بفرد و به روز را ارائه کند.
پیش از این مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو) قرارداد ۱۸ میلیارد ریالی به منظور آموزش کارکنان معادن بخش خصوصی بامضا رساندند.
هاشم پور معتقد است: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران می تواند محور تحقیق و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی کشور باشد و از این رو باید پژوهش های کاربردی و تحقیقات در حوزه ذیربط را در دستور کار خود داشته باشد.

نشانی :
کیلومتر9 اتوبان کرج قزوین-جنب کارخانه سوپا-انتهای بلوار کاوش-شهرک تحقیقاتی کاوش-مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران

کد پستی: 3365166534
تلفن: 32106000-۰۲۶
تلفن: ۷۶-۳۴۷۶۲۲۷۳-۰۲۶
نمابر: ۳۴۷۶۲۲۷۲-۰۲۶

جهت انجام خدمات تخصصی و آزمایشگاهی درخواست کتبی خود را به این آدرس ایمیل کنید
customer @ imprc.ir

شماره ارتباط با مشتری:219-213

شماره مسئول و مشاور بازرگانی:220