اخبار برگزیده

امضا تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور انجام شد

دکتر مرتضی هاشم پور سرپرست این مرکز و احمد رضا زاده معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور این تفاهم نامه را امضا کردند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تفاهمنامه همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و آزمايشگاهي بین مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و سازمان زمین شناسی واکتشافات معدنی کشور امروز ( دوشنبه ) در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه نانو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران امضا شد. هدف از این تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه های آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی با درنظرگرفتن كلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.
همچنین در چهارچوب همکاری های طرفین،ایجاد شرایط استفاده بهینه از ظرفیت های پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی و آزمایشگاهی طرفین در زمینه های مرتبط باحوزه فعالیت هر یك و برگزاری دوره های آموزشی مشترک بر اساس قوانین و مقررات پیش بینی شده است.
براساس این گزارش، بهره مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان های فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، كارگاهی، كتابخانه ای،ارتباطات بین المللی، فضای فیزیکی و غیره از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
علاوه براین تهیه واجرای طرح های پژوهشی مشترک، همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و كارگاه ها، تلاش در جهت جذب اعتبارات مالی طرح های مشترک از سایر منابع بر اساس قوانین و مقررات، تدوین مقررات اختصاصی یا پیش نویس عقد قراردادهای همکاری در مورد هریك از موارد همکاری مشترک بخش دیگری از مفاد ا ین تفاهم
نامه است.
همچنین تعیین و تبادل اولویت های تحقیقاتی طرفین جهت هدایت و تبیین طرح های تحقیقاتی مشترک، امکان بازدید از واحدهای علمی پژوهشی طرفین برای ایجاد زمینه های همکاری مشترک بخش دیگری از این تفاهم نامه همکاری است.
براساس این گزارش ، به منظور بررسی و نظارت بر پیشرفت همکاری و فعالیت های انجام شده و نیز جهت هماهنگی و پیگیری موارد توافق شده، كمیته مشترک هماهنگی موظف است گزارش های لازم را در دوره زمانی مشخص به نمایندگان دو طرف برای ارزشیابی و تایید ارائه نمایند.
این تفاهم نامه در 10 ماده تهیه و تنظیم شده كه از تاریخ امضا برای طرفین قابل اجرا است.
مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدني ایران وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو) است و در کیلومتر ۹ اتوبان کرج - قزوین در شهرک تحقیقاتی کاوش قرار دارد.

photo 2023 11 06 18 20 06

نشانی :
کیلومتر9 اتوبان کرج قزوین-جنب کارخانه سوپا-انتهای بلوار کاوش-شهرک تحقیقاتی کاوش-مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران

کد پستی: 3365166534
تلفن: 32106000-۰۲۶
تلفن: ۷۶-۳۴۷۶۲۲۷۳-۰۲۶
نمابر: ۳۴۷۶۲۲۷۲-۰۲۶

جهت انجام خدمات تخصصی و آزمایشگاهی درخواست کتبی خود را به این آدرس ایمیل کنید
customer @ imprc.ir

شماره ارتباط با مشتری:219-213

شماره مسئول و مشاور بازرگانی:220